TOPRAK MAHSULLERİ OFİSİ GENEL KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI

17-05-2022 / Gösterim Sayısı : 158331 / Arşiv

Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Eğitim, Değerlendirme ve Koordinasyon Toplantısı,  12-15 Mayıs tarihleri arasında Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürümüz Ahmet GÜLDAL başkanlığında Merkez ve taşra birim amirlerinin katılımı ile Aydın’da gerçekleştirildi.

Genel Müdürümüz Ahmet GÜLDAL, son 2 yıldır zor bir süreçten geçtiğimizi hatırlatarak bu dönemde mesai mefhumu gözetmeden elinden gelenin en iyisini yapma gayretiyle çalışan TMO personeline özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek konuşmasına başladı.

Konuşmasının devamında Kurumumuzun iştigal alanı nedeniyle son zamanlarda gündemde olduğunu belirten Genel Müdürümüz GÜLDAL “Vatanı ve milleti için en iyisini yapma gayretinde olan Kurumumuz, bu zor günlerde de üzerine düşeni layıkıyla yerine getirmiştir. TMO olarak biz, büyük bir aileyiz. Bu süreçleri geçmişte de başarıyla yönettik. Kurumumuz bu yönüyle övgüyü hak etmektedir. Tüm çalışma arkadaşlarımız yaptığı çalışmalarla takdiri hak ediyor.” dedi.

Genel Müdürümüz Ahmet GÜLDAL TMO’nun kendisine tevdi edilen görevleri başarıyla yerine getirdiğinin altını çizerek “25 yıl aradan sonra Kurumumuza bakliyat görevi verildi. Son 5 yılda kesintisiz olmak üzere toplam 9 defa fındık alımı yaptık. 2 yıldır ayçiçek yağı görevimizi de ifa ediyoruz. Ülkemiz için önemli ihracat ürünleri olan kuru incir ve kuru kayısı alanında görevlendirildik. Bizim bu ürünlerde görev almamız ile Türkiye’nin ihracatta geliri arttı.” diye konuştu.

Pandemi nedeniyle Kurumumuzun görev yükünün arttığını, TMO olarak olağanüstü dönemleri başarıyla yönettiğimizi vurgulayan Genel Müdürümüz GÜLDAL, bu süreçlerde yapılan çalışmaları hatırlatarak ‘’Pandemi ile birlikte gıda komitelerinin sürekli katılımcısı olduk. Bu kapsamda ‘Un Regülasyon Çalışması’nı başlatarak taahhütlü sistem uyguladık. 2021 yılında yaşanan ağır kuraklık nedeniyle besicilerimizin maliyet yükünü hafifletmek için ‘Yem Regülasyon Çalışması’nı başlattık. Yine 2021 yılında oluşan arz fazlası patates ve soğanları alarak ihtiyaç sahibi ailelere dağıttık.’’ ifadelerini kullandı.

Genel Müdürümüz Ahmet GÜLDAL, yürütülen başarılı çalışmalar neticesinde Kurumumuzun bilinirliğinin arttığını ve öneminin bir kez daha gün yüzüne çıktığını aktardı. Kurumumuzun politikaları doğrultusunda birim amirlerimize talimatlarını aktaran Genel Müdürümüz; piyasaya ürün arzı, piyasanın hassasiyetle takip edilmesi, üretici memnuniyeti, vatandaşlarla iletişim, iş yerlerimizin temiz ve düzenli olması gibi konularda özenli olunması gerektiğini vurguladı. Genel Müdürümüz Ahmet GÜLDAL ‘’Toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum. Sizlerin nezdinde tüm personelimize teşekkür ediyorum. Bu zamana kadar olduğu gibi bundan sonra da üzerimize düşen görevi başarıyla yerine getireceğimizden eminim.’’ diyerek sözlerini sonlandırdı.

3 gün süren toplantıda Merkez ve taşra birim amirlerimiz de kendi birimlerindeki iş ve işlemlerle ilgili bilgilendirme sunumu yaptı. Gelecek sezona dair öngörülerini paylaşarak ihtiyaç ve önerilerini dile getiren birim amirlerimiz, yoğun bir çalışma sezonuna girmeden önce gerçekleştirilen toplantının moral ve motivasyonlarını artırdığını belirtti.